13.4 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΠρωταρχικός στόχος της Disney το live streaming

Πρωταρχικός στόχος της Disney το live streaming


Του Σταύρου Λουκά,

Η Disney αναδιαρθρώνει τα τμήματα πολυμέσων και ψυχαγωγίας, καθώς το live streaming γίνεται η πιο σημαντική πτυχή της επιχείρησης πολυμέσων της εταιρείας. Τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, η εταιρεία αποκάλυψε ότι, προκειμένου να επιταχύνει περαιτέρω τη στρατηγική της απευθείας προς τους καταναλωτές, θα συγκεντρώνει τις επιχειρήσεις πολυμέσων σε έναν ενιαίο οργανισμό, που θα είναι υπεύθυνος για τη διανομή περιεχομένου, τις πωλήσεις διαφημίσεων και το Disney+. Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο άνω του 5% κατά τις συναλλαγές μετά την ανακοίνωση. Η κίνηση της Disney έρχεται, καθώς η παγκόσμια πανδημία έχει ανατρέψει τη θεατρική της επιχείρηση και οδήγησε περισσότερους πελάτες στις επιλογές του streaming. Από τον Αύγουστο, η Disney έχει 100 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλες τις προσφορές streaming, περισσότεροι από τους μισούς είναι συνδρομητές της Disney+.

«Δεν θα το χαρακτήριζα ως απάντηση στον COVID», επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος Bob Chapek στην Julia Boorstin του CNBC στο “Closing Bell” τη Δευτέρα. «Θα έλεγα ότι ο COVID επιτάχυνε το ρυθμό με τον οποίο κάναμε αυτήν τη μετάβαση, αλλά αυτή η μετάβαση θα συνέβαινε ούτως ή άλλως. Γυρίζουμε την κλίμακα αρκετά δραματικά [προς streaming]», δήλωσε, σημειώνοντας ότι η εταιρεία εξετάζει όλες τις επενδύσεις, συμπεριλαμβανομένων των μερισμάτων, καθώς επιδιώκει να αυξήσει τις δαπάνες της για νέο περιεχόμενο. Ο Chapek είπε ότι το διοικητικό συμβούλιο θα έχει τον τελευταίο λόγο για τις πληρωμές μερισμάτων της Disney. Μόνο την περασμένη εβδομάδα, ο ακτιβιστής επενδυτής Dan Loeb κάλεσε τoν Chapek να τερματίσει το ετήσιο μέρισμα της εταιρείας ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για να μεταφέρει περισσότερα κεφάλαια σε νέο περιεχόμενο στο Disney+. Η εταιρεία Loeb’s Third Point Capital είναι ένας από τους μεγαλύτερους μετόχους της Disney και αγόρασε περισσότερες μετοχές νωρίτερα αυτό το έτος για να υποστηρίξει την επανατοποθέτηση της Disney γύρω από τη Disney+, την κορυφαία υπηρεσία ροής συνδρομών. Ο Loeb είπε στο CNBC: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε ότι η Disney επικεντρώνεται στην ίδια ευκαιρία που μας κάνει τόσο ενθουσιώδεις μέτοχους: επενδύοντας σε μεγάλο βαθμό στην επιχείρηση DTC, θέτοντας τη Disney να ευδοκιμήσει στην επόμενη εποχή ψυχαγωγίας».

Ο Chapek είπε ότι η αναδιοργάνωση θα μπορούσε να οδηγήσει σε κάποια μείωση του προσωπικού, αλλά όχι πιθανότατα στην ίδια κλίμακα με αυτή που παρατηρήθηκε στο τμήμα πάρκων της εταιρείας τον περασμένο μήνα. Η Disney αναγκάστηκε να απολύσει περίπου 28.000 εργαζόμενους, αφού έγινε σαφές ότι τα πάρκα της Disneyland στην Καλιφόρνια δεν θα ανοίξουν ξανά σύντομα.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιοργάνωσης, η Disney προώθησε τον Kareem Daniel, τον πρώην πρόεδρο καταναλωτικών προϊόντων, παιχνιδιών και εκδόσεων. Τώρα θα επιβλέπει τη νέα ομάδα διανομής μέσων και ψυχαγωγίας. Θα είναι υπεύθυνος να διασφαλίσει ότι το streaming γίνεται κερδοφόρο, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στα διάφορα προϊόντα του streaming της. Ο Daniel θα έχει τα ηνία σε όλες τις υπηρεσίες streaming και τα εγχώρια τηλεοπτικά δίκτυα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της διανομής περιεχομένου, των πωλήσεων και των διαφημίσεων.

Η Disney εξαρτάται περισσότερο από τη Disney+, καθώς οι κινηματογράφοι δεν μπόρεσαν να ανακάμψουν μετά το κλείσιμο του Μαρτίου λόγω της επιδημίας. Οι πωλήσεις εισιτηρίων υπήρξαν ιδιαίτερα αδιάφοροι σε εγχώριους κινηματογράφους από τότε που η βιομηχανία επιχείρησε να ανοίξει ξανά σε μεγάλη κλίμακα στα τέλη Αυγούστου. Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία απέρριψε μια σειρά από τις κυκλοφορίες της στη μεγάλη οθόνη, συμπεριλαμβανομένης της ταινίας του Marvel Cinematic Universe “Black Widow”. Η πολυαναμενόμενη ταινία Pixar “Soul” έχει επίσης αναβληθεί. Τώρα θα φτάσει στο Disney+ τον Δεκέμβριο. Οι αναλυτές εξακολουθούν να περιμένουν νεότερα από τη Disney σχετικά με το πώς απέδωσε το “Mulan”, αφού η Disney σταμάτησε την κυκλοφορία του στις κινηματογραφικές αίθουσες και το πούλησε μέσω της Disney+ για $30. Αναμένεται ότι η εταιρεία θα μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοσή της κατά την επόμενη έκθεση κερδών τον Νοέμβριο.

Οι Alan Horn και Alan Bergman θα παραμείνουν υπεύθυνοι για τα στούντιο της εταιρείας, ο Peter Rice θα συνεχίσει να είναι επικεφαλής της γενικής ομάδας ψυχαγωγίας της εταιρείας και ο James Pitaro θα παραμείνει επικεφαλής του αθλητικού περιεχομένου της εταιρείας. Όλοι θα αναφέρουν απευθείας στον CEO Bob Chapek. Τα τμήματα πάρκων, εμπειριών και προϊόντων της εταιρείας θα παραμείνουν υπό την ηγεσία του Josh D’Amaro και η Rebecca Campbell θα παραμείνει ως πρόεδρος των άμεσων προς τους καταναλωτές και διεθνών δραστηριοτήτων. Η Campbell θα αναφέρει απευθείας στον Chapek για όλα τα πράγματα που σχετίζονται με τις διεθνείς επιχειρήσεις, αλλά θα αναφέρει στον Daniel όταν πρόκειται για τη Disney+, τη Hulu και το ESPN+.

«Δεδομένης της απίστευτης επιτυχίας της Disney+ και των σχεδίων μας για επιτάχυνση της επιχείρησης απευθείας προς τους καταναλωτές, τοποθετούμε στρατηγικά την εταιρεία μας, για να υποστηρίξουμε αποτελεσματικότερα την αναπτυξιακή μας στρατηγική και να αυξήσουμε την αξία των μετόχων», ανέφερε ο Chapek σε δήλωση, κατά την οποία ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση. «Η διαχείριση της δημιουργίας περιεχομένου ξεχωριστού από τη διανομή θα μας επιτρέψει να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και ευκίνητοι στο να κάνουμε το περιεχόμενο, που οι καταναλωτές θέλουν περισσότερο, παραδίδοντας με τον τρόπο που προτιμούν να το καταναλώνουν».


TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Σταύρος Λουκάς
Σταύρος Λουκάς
Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών Επιστημών και έχει 2 μεταπτυχιακά (Msc in Finance και MBA). Είναι εξειδικευμένος σε θέματα εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας. Εργάστηκε από το 2015 σε ιδιωτική εταιρεία παροχής λογιστικών υπηρεσιών ως υπεύθυνος μισθοδοσίας έως τα μέσα Ιουλίου 2020. Από τον Ιούλιο του 2020 εργάζεται σε εταιρεία παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών ως ειδικός μισθοδοσίας. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια και ενδιαφέρεται για την εγχώρια και τη διεθνή οικονομία. Ήταν υποψήφιος το 2019 στις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.