9.8 C
Athens
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΗ μακροχρόνια επιτυχία των Mikel

Η μακροχρόνια επιτυχία των Mikel


Της Ειρήνης Νικηφορίδου,

Ο καφές αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων, συνοδεύοντας τους καταναλωτές τόσο στη δουλειά, όσο και στις βόλτες, στο σπίτι ή σε μια συνάντηση με φίλους σε καφετέρια. Τα Mikel, αναγνωρίζοντας αυτή την ουσιαστική ανάγκη, έχουν καταφέρει να εδραιωθούν ως ένα από τα πιο αγαπητά και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα καφέ, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επιτυχία τους αποδεικνύεται από την ταχεία επέκταση των καταστημάτων τους, την καινοτομία στα προϊόντα τους και την προσήλωση στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Η δέσμευσή τους να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία καφέ, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών τους, έχει ενισχύσει τη θέση τους στην αγορά και τους έχει καθιερώσει ως πρότυπο στον χώρο του καφέ.

Η ποικιλία προϊόντων των Mikel αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που τα ξεχωρίζουν: η επιλογή ανάμεσα σε 180 γεύσεις καφέ ικανοποιεί κάθε γούστο, ενώ το ελκυστικό περιβάλλον των καταστημάτων της αλυσίδας αυτής προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες. Παράλληλα, το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και οι άρτια εκπαιδευμένοι συνεργάτες στα καταστήματα συνθέτουν τη συνταγή της επιτυχίας, που καθιστούν τα Mikel αγαπητά και αναγνωρισμένα πανελλαδικώς.

Ωστόσο, τα Mikel δεν περιορίζονται μόνο στην πώληση ροφημάτων. Προσφέρουν και μια κοινωνική εικόνα, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές επιθυμούν να συνδέονται με αυτό το εμπορικό σήμα, το οποίο θεωρείται ως μια υψηλής ποιότητας τοποθεσία ανώτερης-μεσαίας τάξης, η οποία προσδίδει στην εταιρεία ένα προφίλ κύρους και ποιότητας, ενισχύοντας περαιτέρω την πιστότητα των πελατών.

Πηγή εικόνας: chevanon / Freepik

Η ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες είναι καθοριστικές για τη συνεχιζόμενη επιτυχία της εταιρείας. Με την έλευση της πανδημίας, η ελληνική και παγκόσμια αγορά εκτέθηκαν σε νέες συνήθειες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αύξηση των πωλήσεων μέσω delivery. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ενίσχυσε τις διαδικτυακές πωλήσεις μέσω διαφόρων πλατφορμών και οι εταιρείες προσαρμόστηκαν γρήγορα στις νέες συνθήκες, με την τεχνολογία να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Η γνωστή αυτή αλυσίδα, αντιλαμβανόμενη αυτές τις αλλαγές, εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και να εξυπηρετήσει τους πελάτες της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι από τις λίγες εταιρείες στον κλάδο της, που κατάφερε να προσφέρει όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες —dine-in, take-away και delivery—, καλύπτοντας έτσι τις υψηλότερες απαιτήσεις των καταναλωτών.

«Η συνεχής εξέλιξη του χώρου της καφεστίασης απαιτεί από τα δίκτυα να αναδιαμορφώνουν συχνά τον κατάλογό τους και να παραμένουν σε κοινή γραμμή με τις τάσεις που δημιουργούνται ανά περιόδους. Τα Mikel επένδυσαν όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να δημιουργήσουν μια ισχυρή πρόταση σε όλα τα επίπεδα, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα, στην εξυπηρέτηση, αλλά και στη δημιουργία ενός ξεχωριστού και οικείου περιβάλλοντος για τους πελάτες τους. Εξελίσσουν διαρκώς την ποιότητα και την ποικιλία των καφέδων και των ροφημάτων, έχοντας επενδύσει στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης. Αφουγκράζονται τις ανάγκες και τα θέλω των καταναλωτών με συνεχείς έρευνες, με σκοπό η επίσκεψη στα καταστήματα Mikel να αποτελεί εμπειρία για τον πελάτη» τονίζουν Εκπρόσωποι από το Τμήμα Marketing των Mikel, σε συνέντευξη που δόθηκε για το αφιέρωμα «Καφές & Franchising», στο τεύχος 68.

Η επιτυχία των Mikel οφείλεται στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις νέες προκλήσεις και να διασφαλίζουν την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές τους. Με έμφαση στην συνεχή καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών τους, η εταιρεία εξασφαλίζει τη μακροχρόνια επιτυχία της. Η φιλοσοφία τους εστιάζει στην διαρκή βελτίωση και στην εισαγωγή νέων τάσεων στον χώρο του καφέ, ενώ παράλληλα, διατηρούν ένα σταθερό πρότυπο ποιότητας που ικανοποιεί όλους τους πελάτες. Η ικανότητά τους να δημιουργούν μια μοναδική εμπειρία για τους καταναλωτές τους, συνδυασμένη με μια ισχυρή παρουσία στην αγορά και ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων, τους καθιστά ηγέτες στον κλάδο του καφέ, προσφέροντας όχι μόνο προϊόντα, αλλά και έναν τρόπο ζωής.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
  • Mikel: «Η καφεστίαση έχει αποδείξει τη δυναμική της», Franchise Portal, διαθέσιμο εδώ
  • “We have the experience to thrive in every country” — Mikel Coffee CMO, Stelios Papakostas, Allegra World Coffee Portal, διαθέσιμο εδώ
  • How Mikel Coffee Company is delivering authentic Greek delights while catering to market demands, Food Chain Magazine, διαθέσιμο εδώ

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ειρήνη Νικηφορίδου
Ειρήνη Νικηφορίδου
Γεννήθηκε το 2001 και σπουδάζει Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στο Marketing στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Θεσσαλονίκης. Της αρέσουν τα ταξίδια και τα μέρη που θέλει να επισκεφτεί είναι η Ισλανδία, η Ν. Κορέα και η Ιαπωνία. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει λογοτεχνικά βιβλία και μαθαίνει κορεάτικα.