20.3 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΟι BTS απέκτησαν το δικό τους γεύμα στα McDonald's

Οι BTS απέκτησαν το δικό τους γεύμα στα McDonald’s


Του Άρη Κατσίδη,

Πολλές φορές, ένα προϊόν δεν χρειάζεται μια απλή διαφήμιση για να γίνει γνωστό και να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά πρέπει να υπάρχουν οι αντίστοιχοι influencers για να το αναδείξουν. Οι διάφοροι influencers είναι άτομα, τα οποία έχουν το δικό τους κοινό, έχουν λογαριασμούς στο Instagram, με πολλά follows και likes, θεωρούνται celebrities, ενώ η άποψή τους για κάθε τι είναι πολυσήμαντη, με τους fans έμμεσα να επηρεάζονται. Οι BTS δεν είναι, απλώς, influencers. Είναι το τρίτο χρονικά group που κατάφερε στα τελευταία πενήντα χρόνια, να έχει τρία άλμπουμ στην πρώτη θέση του Billboard 200 charts, σε λιγότερο από δώδεκα μήνες. Οι άλλοι δύο που το είχαν καταφέρει ήταν οι The Beatles και οι The Monkees. Ιδιαίτερα, το περασμένο καλοκαίρι, με το παγκοσμίου φήμης hit “Dynamite”, έσπασαν στο Spotify τον αριθμό ρεκόρ των 815 εκατομμυρίων ακροάσεων.

Πηγή: pixabay.com

Η McDonald’s, θέλοντας να εκμεταλλευτεί και να χρησιμοποιήσει το προφίλ των BTS, έδωσε σε ένα γεύμα το όνομα του κορεάτικου συγκροτήματος, το οποίο ονομάζεται “BTS Meal”. Για πρώτη φορά, θα μπει στα μενού στα μαγαζιά των ΗΠΑ, του Καναδά και της Βραζιλίας του γνωστού αμερικανικού κολοσσού fast food στις 26 Μαΐου και, άμεσα, σε άλλες 50 χώρες και ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και στις υπόλοιπες χώρες.

Μόνο που θα λέγεται “BTS Meal” έχει προκαλέσει και εγείρει την απορία των εκατομμυρίων fans του συγκροτήματος, οι οποίοι περιμένουν να το δουν στο μενού και, φυσικά, να σπεύσουν να το δοκιμάσουν. Το γεύμα, πολύ απλά, θα είναι δέκα μερίδες Chicken McNuggets, πατάτες τηγανιτές και ένα αναψυκτικό, καθώς θα υπάρχουν και δύο σος, οι sweet chili και cajun flavors, η δεύτερη προέρχεται από συνταγή από την Νότια Κορέα.

Πηγή: pixabay.com

Το γεύμα, πολύ απλά, δεν διαφέρει από κάποιο άλλο του fast food, αλλά μόνο που φέρει το όνομα των BTS, αναμένεται να προκαλέσει πάταγο, παγκοσμίως, ανάλογο με την συνεργασία των McDonald’s με τους J Balvin και Travis Scott. Τα fast food, σε όλο το κόσμο, ακολουθούν τις επιταγές της νέας πραγματικότητας και προσπαθούν να κατευθύνουν τους πελάτες στις εφαρμογές τους, με όποιον ξεχωριστό και πρωτότυπο τρόπο μπορούν. Αυτή η προσπάθεια, όπως βλέπουμε, φέρνει αποτέλεσμα, γιατί για παράδειγμα οι πωλήσεις των fast foods τους τελευταίους τρεις μήνες του προηγούμενου χρόνου αυξήθηκαν κατά 5,5%, με αυτές τις επιχειρηματικές κινήσεις και τις συνεργασίες να είναι η μεγαλύτερη αιτία αύξησης των εσόδων.

Για μια ακόμα φορά, μας δίνεται η ευκαιρία να αναδείξουμε όμορφες προσπάθειες από επιχειρήσεις καταξιωμένες, που την ώρα που ο πλανήτης δεν έχει συνέλθει από την πανδημία και τις επιπτώσεις της, προχωρούν σε κινήσεις με στόχο την εξισορρόπηση της ζημιάς που, αναμφίβολα, αντιμετώπισαν τους τελευταίους μήνες.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

  • McDonald’s new ‘Travis Scott Meal’ is in short supply at some restaurants, CNN. Διαθέσιμο εδώ.
  • McDonald’s BTS Meal launching May 26 as part of celebrity menu collaboration, USA Today. Διαθέσιμο εδώ.
  • McDonald’s Is Fueling the K-Pop Craze With Its Latest Collaboration With BTS, Entrepreneur. Διαθέσιμο εδώ.

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Άρης Κατσίδης
Άρης Κατσίδης
Είναι φοιτητής του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις οικονομικές ειδήσεις, ενώ παρακολουθεί σταθερά το χρηματιστήριο. Ως χόμπι έχει τον αθλητισμό, την ιστορία, την γεωγραφία, αλλά και τα ταξίδια.