Της Φωτεινής Πετούμενου,
Ο οίκος Coperni μπήκε δυναμικά στη σεζόν αυτή με την “it” τσάντα του οίκου, η οποία, εκτός των άλλων, αποτελεί σίγουρα και την “it” τσάντα του καλοκαιριού. Η ιδιαιτερότητα της τσάντας, που την καθιστά και το “it” fashion item, βασίζεται στο ότι είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από γυαλί.
Για να επιτευχθεί αυτό, ο οίκος Coperni χρειάστηκε τη βοήθεια μιας νεοσύστατης εταιρείας, της Heven, που ιδρύθηκε σε δύσκολες συνθήκες, εν μέσω πανδημίας, το 2020, από δύο μοντέλα, τους Breanna Box και Peter Dupont. Η εταιρεία αυτή παράγει, μεταξύ άλλων, βάζα, αγάλματα, σερβίτσια από γυαλί και αξεσουάρ. Παρόλα αυτά, για την κατασκευή της συγκεκριμένης τσάντας τα δύο μοντέλα χρειάστηκαν τη βοήθεια του Josh Raiffe, ο οποίος είναι ένας από τους καλύτερους και πιο φημισμένους φυσητές γυαλιού της Νέας Υόρκης.
Η τσάντα αυτή έχει το σχήμα του “Swipe to unlock” γραφικού των iPhone τηλεφώνων, και μάλιστα το όνομα της είναι και “Swipe”, εντείνοντας ακόμα περισσότερο τον viral χαρακτήρα της στα social media και προκαλώντας συζητήσεις.
Η πρώτη εμφάνιση της τσάντας, μετά την πρώτη της παρουσίαση στην πασαρέλα του οίκου, έγινε στο χέρι της Doja Cat, στα φετινά βραβεία Grammys που έλαβαν χώρα στο Las Vegas. Η απόχρωση της ήταν ombre θαλασσί, που τελείωνε σε διάφανο. Το ίδιο βράδυ, όμως, την κράταγε και η Tinashe, της οποίας το χρώμα, βέβαια, ήταν ένα βαθύ κόκκινο. Ο ντόρος συνεχίστηκε από την εταιρεία MGA Entertainment, που παράγει τις κούκλες Bratz. Η εταιρεία έβγαλε κούκλα της Doja Cat από τη βραδιά, η οποία, φυσικά, περιλάμβανε και μια μικρογραφία της τσάντας.
Σειρά είχε η Kylie Jenner, που κράτησε μια εντελώς διαφανή εκδοχή της τσάντας, με δύο κερατάκια στο χερούλι. Σκοπός της ήταν, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα, να προωθήσει τα νέα προϊόντα της εταιρείας καλλυντικών της, Kylie Cosmetics, μερικά εκ των οποίων ήταν μέσα στην τσάντα.
Η συγκεκριμένη τσάντα δεν έχει κανένα άλλο υλικό πέρα από γυαλί και μπορεί να είναι εύθραυστη, αλλά όχι τόσο όσο φανταζόμαστε, αφού το γυαλί είναι χοντρό. Έτσι, αν γρατζουνιστεί μπορεί να γυαλιστεί και να φαίνεται σαν καινούρια.
Στα πρακτικά, η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει οριστεί ακόμα, όπως δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα και ο συνολικός αριθμός των τσαντών που θα παραχθεί. Το μόνο σίγουρο είναι το “it” αντικείμενο της σεζόν θα είναι περιορισμένης έκδοσης και η τιμή του θα κυμαίνεται σε κάτι λιγότερο των 3000 δολαρίων.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
- “Heven & Coperni’s Glass Handbag is Everywhere, so we review it”, High Snobiety, διαθέσιμο εδώ
- “Glass Bags Are A Thing Now?”, Glamour, διαθέσιμο εδώ
- “Τhe Coperni Glass bag has made a case for being 2022’s It bag and we ‘re not mad”, Russh, διαθέσιμο εδώ
- “Τhe Coperni Glass Bag You Are Seeing Everywhere Will Be Available To Buy”, Grazia Magazine, διαθέσιμο εδώ
- “Coperni’s glass bags are blowing up everywhere”, Paper Mag, διαθέσιμο εδώ