13.7 C
Athens
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΜόδα πολυτελείας προσαρμοσμένη στο σήμερα

Μόδα πολυτελείας προσαρμοσμένη στο σήμερα


Του Παναγιώτη Παναγιωτακόπουλου,

Αναζητώντας κανείς τους διακριθέντες μιας πολύ ενδιαφέρουσας λίστας για τους καλύτερους 30 Έλληνες επιχειρηματίες, κάτω των 30 ετών, με δραστηριότητες πάσης φύσης υπό την αιγίδα του περιοδικού Forbes, σίγουρα θα βρει διάφορους πειρασμούς και ιδέες που θα τον εκπλήξουν. Αυτήν τη φορά όμως, θα σταθούμε, όπως μαρτυρά και ο τίτλος του άρθρου, στον χώρο της μόδας και μία νέα διάσταση που αυτός αποκτά στον κόσμο των επιχειρήσεων με τη βοήθεια, αν μη τι άλλο, των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.

Ξεκινώντας από μία αρκετά διαφορετική κατεύθυνση σε ό,τι αφορά το επίπεδο των σπουδών του, ο Σωτήρης Ζαϊρές, επέλεξε την ειδίκευση στην Πληροφορική και την Βιοιατρική μέσω του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Αρκετά δραστήριος ως φοιτητής, κυρίως στον κλάδο της Υγείας, μιας και φέρει συμμετοχές σε προγράμματα και έρευνες, με αποκορύφωμα τη μελέτη εφαρμογών διαχείρησης του Διαβήτη και την καινοτόμα πρόταση για παρακολούθηση ατόμων που πάσχουν από την στεφανιαία νόσο.

Κάτω από τις σκέψεις για μία γενικότερη αναβάθμιση της ποιότηττας ζωής όλων των ανθρώπων, ο Ζαϊρές προχώρησε το 2020 στη δημιουργία της Wardrobly, εμπευσμένος προφανώς από τον αγγλικό όρο “wardrobe”, που αποδίδει τη σημασία του μεταξύ ντουλάπας και γκαρνταρόμπας. Κάπως έτσι, δεν θα μπορούσε ο χώρος δράσης της νεοσύστατης επιχείρησης να είναι άλλος από αυτόν της μόδας.

Πηγή εικόνας: wardrobly.com

Πού έγκειται, όμως, η καινοτομία και η τόση πολλή συζήτηση γύρω από την πλατφόρμα Wardrobly; Η ιδέα και η φιλοσοφία, είναι αρκετά απλές. Όλα τα ρούχα για όλους τους ανθρώπους. Είναι κοινή παραδοχή πως η υψηλή ραπτική στοχεύει σε καταναλωτές με αρκετά υψηλά εισοδήματα και πως η πρόσβαση στους υπόλοιπους δυνητικά αγοραστές είναι πολύ περιορισμένη έως και αποκλεισμένη. Εκεί, λοιπόν, πατά και η Wardrobly επιδιώκοντας να κάνει την μόδα προσβάσιμη σε όλους.

Η γκαρνταρόμπα θα είναι ήδη γεμάτη στην πλατφόρμα, ο καταναλωτής θα διαλέγει την ενδυμασία της αρεσκείας του και, μέσω της πλατφόρμας, θα την παραλαμβάνει καθαρή και έτοιμη και θα μπορεί, μόλις ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του, να την επιστρέψει κιόλας χωρίς κάποια επιπλεόν επιβάρυνση. Μιλάμε ουσιαστικά για ένα “video club” —για να πλημμυρίσουμε με αναμνήσεις— ρούχων. Κάλυψη όλων των αναγκών με εξαιρετικά χαμηλό κόστος, συγκριτικά με την αγορά των ίδιων ακριβών ενδυμάτων.

Πηγή εικόνας: wardrobly.com

Η περιβαλλοντική και κοινωνική σκοπιά του εγχειρήματος είναι εξίσου σπουδαία, μιας και η βιομηχανία μόδας αποτελεί μέχρι σήμερα τη δεύτερη μεγαλύτερη αιτία μόλυνσης του πλανήτη, αφήνοντας έτσι αρνητικό κοινωνικό κατάλοιπο. Το κυκλικό μοντέλο που προασπίζει τη βιωσιμότητα είναι και το ενδεδειγμένο για την αλλαγή σελίδας σε όλους τους τομείς, και η Wardrobly σαν μια σύγχρονη επιχείρηση δεν θα μπορούσε να πράξει διαφορετικά.

Οι συζητήσεις με καταξιωμένους εκπροσώπους του χώρου της μόδας δεν σταματούν ποτέ. Οίκοι μόδας, σχεδιαστές, μεγάλα brands από την εγχώρια αλλά και τη διεθνή αγορά, έχουν εκδηλώσει μεγάλο ενδιαφέρον για μία ενδεχόμενη συνεργασία. Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε και τις πρώτες ανακοινώσεις και σίγουρα το καταναλώτικό κοινό να αγκαλιάσει την Wardrobly.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

  • Wardrobly: Ελληνική πλατφόρµα ενοικίασης ρούχων σχεδιαστών υψηλής ποιότητας για κάθε περίσταση, Capital. Διαθέσιμο εδώ.

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παναγιώτης Παναγιωτακόπουλος
Παναγιώτης Παναγιωτακόπουλος
Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιά. Τον ενδιαφέρει η καινοτομία στον κλάδο των οικονομικών και έχει συμμετάσχει σε αρκετά συνέδρια και προσομοιώσεις. Λατρεύει τα ταξίδια, γι' αυτό και δεν σταματά να παρακολουθεί διάφορα προγράμματα Erasmus+ ανά την Ευρώπη και τον κόσμο. Από τα μέσα Ιουνίου 2020 ως τα τέλη Μάρτιου 2022 διετέλεσε Αρχισυντάκτης Οικονομικών του OffLine Post.