15.2 C
Athens
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαNetflix Gaming: Τι και πότε να περιμένουμε;

Netflix Gaming: Τι και πότε να περιμένουμε;


Του Παναγιώτη Παναγιωτακόπουλου,

Σύμφωνα με δημοσίευση του Forbes, οι κινήσεις που κάνει το τελευταίο διάστημα η Netflix, μαρτυρούν δραστηριοποίηση της στον χώρο των διαδραστικών παιχνίδιών. Ας γίνει, όμως, μία γρήγορη ανασκόπηση προηγούμενων προσπαθειών στον εν λόγω κλάδο.

Η πολύ γνωστή σε όλους, Disney, έβαλε λουκέτο στο τμήμα της που είχε αναλάβει κάθε είδους διαδραστικά προϊόντα κατά το 2016, αφού έπειτα από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε να καρποφορήσει. Η NBCUniversal που την ίδια χρονιά ξεκίνησε την λειτουργία της στον χώρο των παιχνιδιών πίσω από πάσης φύσης οθόνης, επιβίωσε μόνο ως το 2019, όταν και σταμάτησε κάθε είδους δραστηριότητά της. Για την Summer Redstone τα πράγματα, ίσως, να πήγαν χειρότερα από όσες προαναφέρθηκαν, μιας και πούλησε το μερίδιό της στα Midway Games το 2008, ενώ, πρώτα, είχε δει τα εκατομμύρια που επένδυσε στην, πολύ δημοφιλή κατά το παρελθόν, σειρά Mortal Combat να μην πιάνουν τόπο. Μόνο η Warner Bross βρίσκεται ανάμεσα στους διασωθέντες, καθώς ανάμεσα σε άλλα, έχει δει προϊόντα της όπως τα Harry Potter, Mortal Combat και Lego Movie, να γνωρίζουν μεγάλες επιτυχίες.

Πηγή εικόνας: gamesindustry.biz

Κάπου εδώ, η Netflix φέρεται να καταβάλλει προσπάθεια να επαναδιατυπώσει τα πεπραγμένα του κλάδου και να ξαναμπεί δυναμικά και να αλλάξει τον ρου της ιστορίας γύρω από την επιχειρηματικότητα στον κλάδο των διαδραστικών παιχνιδιών. Αυτό μαρτυρά, άλλωστε, η πρόσληψη του Mike Verdu, μέχρι πρότινος στελέχους των Facebook και Electronic Arts, με αποκλειστικό στόχο να αναλάβει και να ηγηθεί του τμήματος ανάπτυξης παιχνιδιών, που αν όλα βαδίσουν βάσει σχεδίου, θα έχει ξεκινήσει μέχρι το πέρας του έτους. Είναι αυτονόητο πως τα βιντεοπαιχνίδια θα έρθουν να προστεθούν στην ήδη ευρεία γκάμα παροχής υπηρεσιών της Netflix, που περιλαμβάνει ως τώρα ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και ντοκιμαντέρ.

Σε μια περίοδο που η Netflix παρατηρεί τον ρυθμό αύξησης των συνδρομητών εντός Ηνωμένων Πολιτείων να μειώνεται, στρέφεται προς εναλλακτικές λύσεις, προκειμένου να κρατήσει ζεστό το φανατικό της κοινό. Φήμες θέλουν την εταιρία να ετοιμάζει διαδικτυακό κατάστημα με προϊόντα που θα σχετίζονται άμεσα με πολύ επιτυχημένες παραγωγές της και μη, όπως τα Bridgerton, Stranger Things και Lupin.

Σύμφωνα με έρευνα του Newzoo, πλατφόρμας δεδομένων βιντεοπαιχνιδιών, τα παιχνίδια αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους $175.8 δισεκατομμυρίων στην βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων υπολογιστών, κονσολών και κινητών τηλεφώνων. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα παιχνίδια θα είναι μια σημαντική μορφή ψυχαγωγίας και ένας τρόπος για να μπορέσουν να εμβαθύνουν σε αυτή την εμπειρία», δήλωσε ο Greg Peters, επικεφαλής του προϊόντος της Netflix.

Πηγή εικόνας: screenrant.com

Ενδεικτικά, η Netflix στην μέχρι τώρα πορεία της έχει εφαρμόσει με επιτυχία πρωτοποριακά projects, όπως το πλήρως διαδραστικό Black Mirror: Bandersnatch, στο οποίο οι χρήστες είχαν την ικανότητα να επηρεάσουν το σενάριο όπως εκείνοι ήθελαν, μέσα από πληθώρα επιλογών, για τις οποίες είχε μεριμνήσει η παραγωγή. Εντός του τρέχοντος έτους, η Netflix θέλησε, επίσης, να δοκιμάσει κάτι άλλο, τελείως διαφορετικό. Σύναψε σχέση συνεργασίας με την Vox Media, ώστε να προχωρήσει στη δημιουργία του Headspace Unwind Your Mind, ενός διαδραστικού οδηγού για διαλογισμό, ύπνο και χαλάρωση.

Όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει στο παρελθόν, είναι ζήτημα μείζονος σημασίας, από την πιο μικρή επιχείρηση ως τον μεγαλύτερο κολοσσό, να γίνονται προσπάθειες βελτίωσης, προσαρμογής στα νέα δεδομένα, εξέλιξης, προόδου. Η Netflix στην προκειμένη περίπτωση δείχνει επανειλημμένα να τα βγάζει πέρα και να κάνει το βήμα μπροστά. Ευελπιστούμε κι άλλες εταιρίες, μικρότερου ή μεγαλύτερου βεληνεκούς, να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ

  • Βιντεοπαιχνίδια: H Netflix επιχειρεί να επιτύχει εκεί που απέτυχε το Xόλιγουντ, Capital. Διαθέσιμο εδώ.

 

TA ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παναγιώτης Παναγιωτακόπουλος
Παναγιώτης Παναγιωτακόπουλος
Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιά. Τον ενδιαφέρει η καινοτομία στον κλάδο των οικονομικών και έχει συμμετάσχει σε αρκετά συνέδρια και προσομοιώσεις. Λατρεύει τα ταξίδια, γι' αυτό και δεν σταματά να παρακολουθεί διάφορα προγράμματα Erasmus+ ανά την Ευρώπη και τον κόσμο. Από τα μέσα Ιουνίου 2020 ως τα τέλη Μάρτιου 2022 διετέλεσε Αρχισυντάκτης Οικονομικών του OffLine Post.