Του Άρη Κατσίδη,
Το Euro 2020 μονοπωλεί αυτόν τον μήνα το ενδιαφέρον όλου του αθλητικού κόσμου στην Ευρώπη και κάθε κίνηση και δήλωση μετράει. Πριν το πρώτο χρονικό της Πορτογαλίας κόντρα στην Ουγγαρία, ο Κριστιάνο Ρονάλντο βρέθηκε στη συνέντευξη τύπου και κατέβασε από τη θέση τους τα δύο μπουκάλια της Coca Cola, που αποτελεί μεγάλο χορηγό της διοργάνωσης του Euro 2020 και προτιμώντας στη θέση τους, ένα μπουκάλι νερό, λέγοντας στα Πορτογαλικά“Agua!”, που σημαίνει νέρο. Αυτή η φράση έκανε χαμό στα social media. Ο 36χρονος διεθνής Πορτογάλος άσος της Γιουβέντους με αυτήν την κίνηση, προέτρεψε σε εισαγωγικά τον κόσμο να προτιμάει να πίνει νερό παρά αναψυκτικά και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Coca Cola να χάσει τέσσερα δισεκατομμύρια δολάρια, η μετοχή της να πέσει από τα 56.10 δολάρια στα 55.22 δολάρια μέσα σε λίγη ώρα και το market valuation της εταιρείας να πέσει από τα 242 δις δολάρια στα 238 δις δολάρια.
Μετά από αυτό το συμβάν, όλοι οι παίκτες και οι προπονητές των Εθνικών ομάδων στο Euro 2020 είτε κατέβαζαν τα μπουκάλια των χορηγών και τα αντικαθιστούσαν με νερό, είτε τα έπιναν, είτε έκαναν διάφορα πράγματα, με την UEFA να αντιδράει και να ζητάει σεβασμό στα προϊόντα των χορηγών της διοργάνωσης.
Ιδιαίτερα, η Coca Cola μετά από αυτό το περιστατικό δήλωσε ότι: “Όλοι δικαιούνται να έχουν προτιμήσεις για τα ποτά που θα πιούν ανάλογα με τις διαφορετικές γεύσεις και ανάγκες”, ενώ ο Κριστιάνο Ρονάλντο νωρίτερα μίλησε για την ανησυχία του για τα ανθρακούχα αναψυκτικά. Θυμίζουμε ότι το περασμένο Νοέμβριο, ο διεθνής Πορτογάλος άσος ανησυχούσε που γιος του κάνει… ατασταλίες αναφέροντας στο twitter ότι: “Ο γιος μου έχει ποτένσιαλ, θα δούμε αν θα γίνει ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής. Κάποιες φορές πίνει κόκα κόλα και τρώει πατατάκια και αυτό με ενοχλεί”.
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είχε αναφέρει στο Goal.com το 2020 ότι ακολουθεί μια δίαιτα με πολλές πρωτεΐνες και με υδατάνθρακες ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά. Τρώει έξι μικρά γεύματα κάθε μέρα ή ένα γεύμα ανά τρεις ή τέσσερις ώρες, ενώ προτιμά να κοιμάται όχι οχτάωρο, αλλά για πέντε 90λεπτα και θέλει να περνάει πολύ χρόνο με τους φίλους, με την οικογένειά του αλλά και με τη γυμναστική.
Η Coca Cola είναι μια εταιρία που έχει 200 brands παγκοσμίως, μεταξύ άλλων και διαφορετικών τύπου νερών, με ένα αντιπρόσωπο της διοργανώτριας αρχής του Euro 2020 να αναφέρει ότι: “Οι παίκτες έχουν την επιλογή του νερού, μαζί με Coca Cola και Coca Cola Zero Sugar, όταν φτάνουν στην συνέντευξη τύπου”. Επίσης οι άνθρωποι του θεσμού επισημαίνουν ότι αν κάποια brands όπως η Coca Cola δεν στήριζαν την διοργάνωση, τότε δεν θα μπορούσαν να διοργανωθούν τουρνουά με τέτοια επιτυχία για τους παίκτες και τους φιλάθλους, είτε επένδυση στο μέλλον του ποδοσφαίρου σε όλα τα επίπεδα.
Η Coca Cola συνεργάζεται με την UEFA από το 1988 και η εταιρία έχει: “μεγάλη παράδοση στο να στηρίζει όλα τα αθλήματα σε διαφορετικά επίπεδα”, κάτι που της επιτρέπει: “να επενδύει στο ποδόσφαιρο σε όλα τα επίπεδα”.